Grafika InnoVision Raedon 9100 vs Sapphire Raedon 9000

Autor: GB (nospam_at_nospam.com)
Data: Wed 30 Apr 2003 - 08:42:45 MET DST

Witam

Kupuje karte graficzna, ze wzgledu na ograniczony budzet mam do wyboru -
Sapphire Raedon 9000 (w komputroniku, bo w mojej wiosce nie widzialem
markowych Raedonow) lub InnoVision Raedon 9100 (w "zwyklym" sklepie).
Z ta druga karta jest dziwna sprawa - w cenniku sklepowym jak byk stoi
"InnoVision Raedon 9100" tymczasem na necie oraz stronce producenta
(http://www.ivmm.com/inno3d/index.html) nie znalazlam zadnych informacji nt
karty IV na chipach ATI... LOL?
Nie wiem co wybrac - cena jest podobna ale ta "Innovision" to pewnie jakas
podroba... co lepiej kupic (w tej samej cenie) - markowa karte 9000 czy
jakas "no name" 9100? Komp jest mi potrzebny do divx'ow, Q3 :) word, www
itp. ale chcialbym zeby w przyszlosci poszedl na tym DOOM III
Druga sprawa - jak poznac w sklepie ze karta ma magistrale pamieci 128 bit?
Jak powiadaja po tym ze 128 ma 4 kostki pamieci a 64 - 4 ale... jaka
magistrale ma w takim razie krta Sapphire Raedon 9000
(http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=4755) ? Bo tam wyglada ze sa 4
kostki... a w opisie karty "typ zastosowanej pamieci" pisze: "ddr (128bit)".
Wiec jak to w kocu jest z tymi kartami? Jesli w opisie pamiec jest "128bit"
to outomatycznie oznacza ze magistrala pamieci tez jest 128 bitowa?
TIA

Pozdrawiam
GB