Re: Grafika InnoVision Raedon 9100 vs Sapphire Raedon 9000

Autor: daniel (daniel_j_at_pf.pl)
Data: Wed 30 Apr 2003 - 11:33:28 MET DST

> Brzmi jak XpertVision ;) ja taka posiadam i jest to prodykt Palita on tez
> nie przyznaje sie ze produkuje cos na ATI byc moze tez masz karte YUNAN

Ja mam wlasnie fioletowego Radeona 9100 od Yuana. Jestes zadowolony ze
swojej karty? Bo ja tak. Pamieci i procek moge spokojnie krecic na 275/275,
przechodzi 3dmarka bez zadnych zwisow, jakosc 2D tez calkiem przyzwoita
(zaznaczam ze wczesniej mialem Matroxa G400 i jestem wyjatkowo wyczulony na
punkcie jakosci obrazu 2D:) ). Pisze o tym, bo sie spotkalem na grupach z
samymi negatywnymi ocenami tego produktu. Ja nie widze jego wad - byc moze
mam cos z oczami:) Albo mialem szczescie i trafilem dobry egzemplarz.

Pozdrawiam
Daniel