Re: Kupilem LCD...

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Tue 29 Apr 2003 - 23:20:22 MET DST

Paweł Paroń wrote:

> Dlaczego? Bo marketingowi spryciarze wymyślili jakąś "normę" i nadali
> jej numerek, czy to sprawia, że sprzęt wadliwy staje się sprawny? On
> jest nadal wadliwy, tylko ma "unormowaną" liczbę usterek.

A to wolisz, zeby nie wprowadzono tej normy, nie bylo na rynku paneli z
martywmi pikselami i ceny LCD zaczynaly sie od 2500zl a nie od 1500zl?

> To chyba nie ma nic do rzeczy. Zawsze w masowej produkcji jest jakiś
> procent odpadów, które w innych przypadkach zwykle idą na przemiał, a
> dziwnym trafem wadliwe panele LCD idą do sklepów.

A czy ktos przeszkadza Ci obejrzec panel przed zakupem? Bo ja sklepy w
ktorych nie pozwalaja omijam.

> dziury wcale nie zmniejszą ich wartości użytkowych. Takie "normy" to
> tylko skutek powszechnej akceptacji badziewia, przyzwolenia na niską
> jakość.

A czy to jest powod do marudzenia na grupie?

--
Krzysztof Szczepanek
Best regards from "Devil's basement"