Re: Komputer na komunię

Autor: bat (bat_at_gazeta.pl)
Data: Tue 29 Apr 2003 - 21:12:41 MET DST

Niestety nie mam szans nic się dowiedziec o odbiorcy komputera. Mam
wydac do 4.000 PLN Myślałem o najsłbszyn (XP1700+) Athlonie ale na
dobrej płycie - po chwili zrezygnowałem z epox'a (NForce2) za 525zl i
zdecydowałem się na MSI na KT400. Ktoś proponował ECS'a - ale się boję.
:-) Jak komputer się będzie sypał, to wyjdzie na to że ja dałem ciała.
Pamięci 256MB DDR66 kingstona (nie sądze by tam się ktos bawił w OC, a
zależy mi na stabilności), dysk 80GB, bo szkoda oszczędzać 30 zł na
60GB, albo 50zł na 40GB. Buda jakaś pewnie modecom (ba takie mają)
Nie myślałem o joysticku - ale może to dobry pomysł. Planowałem mysz i
klawiaturę logitech'a - też żeby było porządne. Jak zrezygnuję z DVD,
nagrywarki i drukarki, to mogę kupic 15" LCD, jak nie to 17" monitor, w
miarę porządny - albo NEC albo SAMSUNG.

Dalsze komentarze mile widziane.

Sebastian