Re: Komputer na komuni

Autor: Andrzej Kaczmarek (ak_at_wroc.vulcan.pl)
Data: Wed 30 Apr 2003 - 15:55:28 MET DST

> Myślałem o najsłbszyn (XP1700+) Athlonie ale na

Starczy.

> dobrej płycie - po chwili zrezygnowałem z epox'a (NForce2) za 525zl i

Przegięcie - zdecydowanie (jeżeli chodzi o przeznaczenie komputera)

> zdecydowałem się na MSI na KT400

Lepiej MSI KT3V - super płyta, dość tania = zostanie sporo na pifo :P

> Ktoś proponował ECS'a - ale się boję.
> :-) Jak komputer się będzie sypał, to wyjdzie na to że ja dałem ciała.

Też bym sie bał :P

> Pamięci 256MB DDR66 kingstona (nie sądze by tam się ktos bawił w OC, a
> zależy mi na stabilności),

OK

> dysk 80GB, bo szkoda oszczędzać 30 zł na 60GB, albo 50zł na 40GB.

Zgadza się. Przy okazji IMO nie ma sensu inwestować w Barracudę czy WD z 8MB
cache - Samsung spokojnie styknie, albo Seagate U6 (przypis - patrz płyta ;)

> Nie myślałem o joysticku - ale może to dobry pomysł.

Jak dla dziecko to pewnie że ok - jak do tych 4000zł to można mu zafundować
jakiegoś Logitecha z FF. Podejrzewam, że bardziej spodoba mu się trzęsący
się joy niż droższa płyta albo 100MHz szybszy proc - to przynajmniej zauważy
:)

> Planowałem mysz i klawiaturę logitech'a - też żeby było porządne.

OK

> Jak zrezygnuję z DVD, nagrywarki i drukarki, to mogę kupic 15" LCD,
> jak nie to 17" monitor, w miarę porządny - albo NEC albo SAMSUNG.

IMO darować sobie LCD - dobry CRT raczej (ja bym brał NEC lub CTX)

> Dalsze komentarze mile widziane.

Do tego Radeom 9100 Sapphire i IMO będzie dobry zestaw. Tym bardziej, że jak
mówisz zdali się wyłącznie na Ciebie, więc za dużo o komputerach pojęcia nie
mają, więc potencjalnie lepszego zestawu nie wykorzystają raczje lepiej inż
tego. A dziecko sobie pogra spokojnie :)

--
pozdrawiam,
Andrzej