Re: Komputer na komuni

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Tue 29 Apr 2003 - 21:35:38 MET DST

bat wrote:

> dobrej płycie - po chwili zrezygnowałem z epox'a (NForce2) za 525zl i
> zdecydowałem się na MSI na KT400.

To juz lepiej na kt333 bo kt400 nic nie wnosi.

> Ktoś proponował ECS'a - ale się boję.
>:-) Jak komputer się będzie sypał, to wyjdzie na to że ja dałem ciała.

Dokladnie. Roznica w cenie nie duza a zawsze bedziesz mial ten swiety
spokoj.

> Pamięci 256MB DDR66 kingstona (nie sądze by tam się ktos bawił w OC, a
> zależy mi na stabilności),

Na kosciach noname tez bedziesz mial stabilny system szczegolnie, ze nie
wybierasz plyty "kaprysnej" na pamieci.

> Buda jakaś pewnie modecom (ba takie mają)

Jaki?

> nagrywarki i drukarki, to mogę kupic 15" LCD, jak nie to 17" monitor, w
> miarę porządny - albo NEC albo SAMSUNG.

Zdecydowanie NEC na Diamondtronie :)

--
Krzysztof Szczepanek