Re: czy mozna uratowac dane z raida 0 ?

Autor: tbg (tbg_at_poczta.onet.pl.no-spam)
Data: Tue 29 Apr 2003 - 15:16:00 MET DST

<batafuko_at_poczta.onet.pl> wrote in message
Wszystko dzialalo doskonale,
> ale pewnego razu odpialem tasmy od dyskow, zeby cos sprawdzic.

gratuluje pomyslu

> cos sie kontrolerowi nie spodobalo i napisal mi komunikat, ze wykryl, ze
jeden
> z dyskow byl odpiety.

nie dziwi nic

I teraz macierz nie dziala. Czy mozna jakos odzyskac dane
> z dyskow?

mozesz probowac jeszcze pare poprzepinac te dyski, chociaz danie na msze i
zapalenie gromnicy pomoze tyle samo, raid 0 czyli stripping rozsypuje dane
po dyskach bez dodatkowych informacji nazwijmy to "backupopodobnych", system
nawet jakby chcial to by nie wiedzial jak sie do tego zabrac

tbg