czy mozna uratowac dane z raida 0 ?

Autor: batafuko_at_poczta.onet.pl
Data: Tue 29 Apr 2003 - 14:26:09 MET DST

Mam dwa dyski Fujitsu MPG3204AH dzialajace jako jeden dysk w macierzy Raid 0.
Dyski podpiete sa do kontrolera High Point HPT370. Wszystko dzialalo doskonale,
ale pewnego razu odpialem tasmy od dyskow, zeby cos sprawdzic. Po ponownym
podpieciu owych dyskow wszystko bylo ok. Udalo mi sie to kilka razy, ale raz
cos sie kontrolerowi nie spodobalo i napisal mi komunikat, ze wykryl, ze jeden
z dyskow byl odpiety. I teraz macierz nie dziala. Czy mozna jakos odzyskac dane
z dyskow?