Re: czy wymienia za darmo??

Autor: BQB (adres_at_anty.spamowy.com.invalid)
Data: Tue 29 Apr 2003 - 14:24:59 MET DST

Użytkownik "Wasiuk" <wasiukNOSPAM_at_2com.pl> napisał w wiadomoœci

> A jak to jest w przypadku gdy w salonie komputerowym prosze aby mi zlozyli
> taki zestawik: obudowa, plyta glowna, fdd, procesor, pamiec, a reszte
czyli
> hdd, cd-rw, karte graficzna i sieciowa wpakuje juz sam w domu i przypuscmy
> podczas pracy padnie mi zasilacz no i przy okazji plyta glowna. To co
wtedy
> wymieniaja na gwarancji i zasilacz i plyte glowna?? czy juz szanse
marne...

Marne szanse, chyba, ze sie zapytasz ich wczesniej czy mozesz tak podlaczyc
i sie nie spali (podaj jakie czesci i powiedz, ze chcialbys to na pismie)
ale lepszym rozwiazaniem jest zaniesienie do salonu swoich starych czesci.

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl
{...} i ujrzał Pan pracę naszš i był zadowolony,