Re: czy wymienia za darmo??

Autor: Wasiuk (wasiukNOSPAM_at_2com.pl)
Data: Tue 29 Apr 2003 - 14:14:49 MET DST

> Napewno. Gwarancja to gwarancja. Jak nie beda chcieli, to spytaj sie czy
> dawno mieli kontrole z PIHu i popros ich o numer do nich (musza Ci dac, ba
> nawet powinien byc w widocznym miejscu). Po takim czyms przewaznie juz nie
> robia problemow.

A jak to jest w przypadku gdy w salonie komputerowym prosze aby mi zlozyli
taki zestawik: obudowa, plyta glowna, fdd, procesor, pamiec, a reszte czyli
hdd, cd-rw, karte graficzna i sieciowa wpakuje juz sam w domu i przypuscmy
podczas pracy padnie mi zasilacz no i przy okazji plyta glowna. To co wtedy
wymieniaja na gwarancji i zasilacz i plyte glowna?? czy juz szanse marne...

--
Pozdrawiam
Wasiuk