Re: czy wymienia za darmo??

Autor: BQB (adres_at_anty.spamowy.com.invalid)
Data: Tue 29 Apr 2003 - 07:07:26 MET DST

Użytkownik "benny" <bennymgNOSPAM_at_wp.pl> napisał w wiadomoœci
> czy jeśli komp jest na gwarancji i się spalił wentylator z procesorem to
> powinni wymienić za darmo czy nie dodam oczywiście ze nie był podkrecny
> procek podobno od kurzu ale co ma dupa do wiatraka to sam niewiem mój też
> ma kurz w środku ale jakoś się niepali!! odpukać:-)

Napewno. Gwarancja to gwarancja. Jak nie beda chcieli, to spytaj sie czy
dawno mieli kontrole z PIHu i popros ich o numer do nich (musza Ci dac, ba
nawet powinien byc w widocznym miejscu). Po takim czyms przewaznie juz nie
robia problemow.

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl
{...} i ujrzał Pan pracę naszš i był zadowolony,