LASERY w cdromach .. mozna podmienic?

Autor: MadSim (madsim_at_go2.pl)
Data: Tue 29 Apr 2003 - 08:39:25 MET DST

Witam

mam stary naped CREATIVE infra red .. niedzialajacy niestety(czyszczenie,
smarowanie, kalibracja napiec-lasera nic nie daje.. znaczy troche dalo ale
malo ) .. ale jak wszyscy wiedza ma on swoje zalety i chcialem go reanimowac
.. jezeli dobrze mi sie wydaje to siedzi tam naped ( a przynajmniej glowica)
toschiby ... takich glowic kilka mam w domu ale nie dzialajacych :) ale mam
tez inny no-nameowy naped 52 X z uzkodzonym silnikiem ale dobrym laserem i
ku mojemu zdziwieniu okazalo sie ze zarowno w nim jak i w napedach samsunga
glowica mimo ze wyglada inaczej to ma dokladnie takie same mocowanie i taka
sama tasme jak w starszych toschibach a co za tym idzie rowniez w moim
Creativie.. jak sie wam wydaje czy mozna to podmienic i bedzie dzialalo ok?
nie chce ryzykowac uszkodzenia tejze glowicy bo na pewno jest swieza ... tak
samo nie chce uszkodzic elektroniki od creativa bo to bylaby gorzka
strata...

p.s. wogole mozna gdzies kupic takie glowice nowe?? ile kosztuja?