Re: LASERY w cdromach .. mozna podmienic?

Autor: piotr ppp (ppiwo_at_megahertzhehehe.neostrada.pl)
Data: Tue 29 Apr 2003 - 11:50:36 MET DST

MadSim wrote:
> Witam
>
> mam stary naped CREATIVE infra red .. niedzialajacy
> niestety(czyszczenie, smarowanie, kalibracja napiec-lasera nic nie
> daje.. znaczy troche dalo ale malo ) .. ale jak wszyscy wiedza ma on
> swoje zalety i chcialem go reanimowac .. jezeli dobrze mi sie wydaje
> to siedzi tam naped ( a przynajmniej glowica) toschiby ... takich
> glowic kilka mam w domu ale nie dzialajacych :) ale mam tez inny
> no-nameowy naped 52 X z uzkodzonym silnikiem ale dobrym laserem i ku
> mojemu zdziwieniu okazalo sie ze zarowno w nim jak i w napedach
> [...]
pewnie sie da , ale przy obecnych cenach napedow , to pewnie nikt tego nie
sciaga do polski , bo i po co.
ale tak se mysle z ta nowa glowica .elektronika steruje polozeniem glowicy
,a wiec kreci silnikiem dopoki dostanie odpowiednie dane , wiec jesli ma
podobne mocowanie i wysuwa sie na ta sama dlugosc to moglo by sie udac , pod
warunkiem ze lasery sa zasilane tym samym napieciem. ten creativ jest
zapewne wolniejszy //32 chyba ??? nie pamietam , no i ta 52 ktora masz. hmmm
moz lasera moze byc inna. diabli wiedza. w sumie sprobowalbym , zawsze to
nowe doswiadczenie