Re: Wydajne chłodzenie powietrzne..........Proszę o pomoc.......

Autor: Jozef (jozef000_NO_SPAM__at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 29 Apr 2003 - 07:42:04 MET DST

"> > A po jaką cholerę ci nowy wiatrak? Wiesza ci się coś? System nie

> Wiatrak się nie zepsuje i pod nowy procek (może w przysżłości
zmienie) też
> sie przyda. Co prawda mi sie nic nie wiesza, ale tempertura po
> wielogodzinnym katowaniu benchmarkami sięgnłęa 60 stopni,a to
trochę dużo.
> A proc jest warto 290 zł, a nie zna wiatraka za tyle;)))
> Pozdrowienia, Jacek Pietruszczak

Co wy opowiadacie, że 60 stopni to za dużo dla Athlona. Mam płytę
A7V333 która ma regulację obrotów wentylatora procesora w zależności
od temperatury procesora. Wg moich obserwacji zwiększa obroty wiatraka
dopiero po przekroczeniu 60 stopni (poniżej tej temperatury wiatraka
nie słychać - ASUS Probe pokazuje obroty 0, ale wiatrak się kręci).
Wnioskuję z tego, że ta temperatura w niczym nie przeszkadza. U mnie,
(D1200 + R8500) jak włączę kilka razy w pętli demo ATI "Natura" to
temperatura procesora dochodzi do 63 stopni, wiatrak wyraźnie
przyspiesza a system stabilny jak skała, ale ja nic nie podkręcam.
Myślę, że nie temperatura stanowi problem.
Józef