Re: Ktora nagrywarka!

Autor: żuko / Shark von Cygnus (shark.maupa.post.pl_at_man.lodz.pl)
Data: Mon 28 Apr 2003 - 19:19:20 MET DST

On Sun, 27 Apr 2003 17:58:30 +0200, MarCo
<martencjusz_at_USUN.TO.poczta.onet.pl> wrote:

>Czy ktoś mógłby porównać te dwie nagrywraki? Byłbym wdzięczny :)

Nie porównam Ci ich, bo nie znam LiteOna, ale zgodzę się z Tobą, że
TEAC jedzie teraz już tylko na opinii. Przede wszystkim TEAC już nie
robi sam napędów, tylko zleca to innym. CD-ROM 52x, z tego co piszą
tutaj ludzie, to kaszana i nie ma co się w to pchać. Nagrywarka 52x to
z kolei ASUS przemalowany na TEAC'a. Widziałem tą nagrywarkę przy
pracy i owszem, zachowywała się bardzo ładnie. Cicha praca, zapis i
odczyt z pełną prędkością. Ale napęd już nie sprawia takiego wrażenia
solidności jak stare TEACi.

Na dzień dzisiejszy osobiście wybrałbym takiego LiteOn'a. Ludzie sobie
go chwalą, za 200 parę zeta można kupić nagrywarkę 48x z dwuletnią
gwarancją. Uważam, że dzisiaj nie warto już dopłacać do napędów, które
ze starym, dobrym TEACiem mają wspólne tylko logo. Niestety.

A tak swoją drogą to ciekaw jestem jak się sprawują napędy DVD Teaca
oraz nagrywarki DVD Teaca. Ma ktoś z tym doczenienia? Czy te napędy
produkuje TEAC, czy robi je ktoś inny?

A jeśli ktoś ma DVD Teaca, to mam pytanie: czy jest tam możliwość
regulacji prędkości odczytu, jak w starych CD-ROMach? Jeśli tak, to na
jakie wartości?

--
żuko / Shark von Cygnus
Intel 486DX2 66MHz, 8MB RAM, Cirrus Logic SVGA 1MB