Re: Do użytkowników LCD

Autor: ArturN (artentech_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 28 Apr 2003 - 23:09:00 MET DST

Użytkownik "Marcin Nowak" <mnowak1_at_volt.iem.pw.edu.pl> napisał w wiadomości
> On Sat, 26 Apr 2003 22:11:46 +0200, ArturN wrote:

> sa jakies programy do testowania monitorow wygooglaj sobie i odpal

Eee, faktycznie zapomniałem dodać, że testowałem już na kilku programach...

> bedziesz mial caly ekran wyswietlony w 1 kolorze to bedziesz mogl sie
> dokladnie przyjrzec efektom...

No właśnie się przyjrzałem i stwierdziłem, że nie widać tego efektu zawsze i
na wszystkich kolorach. Dlatego pytam innych użytkowników LCD o opinie na
temat podświetlenia - może ktoś jest też tak drobiazgowy/dociekliwy jak
ja:-)
W każdym razie dzięki za odzew i właśnie opinie:-) Czekam na inne.

--
Pozdrawiam
ArturN