Re: Komputer na komunię

Autor: Jbart (jbart_at_3ds.am.lodz.pl)
Data: Mon 28 Apr 2003 - 23:57:06 MET DST

. Zanim się nauczy
> dobrze to wykorzystywać, to minie trochę czasu, więc szkoda kasy na lepsze
> rzeczy, które będą się tylko marnować.

Tu sie z Toba nie zgodze
Dzieci to bardzo czesto bardzo profesjonalni gracze - szybkosc uzaleznilbym
jedynie od budzetu - zawsze jest kwota ktora wypada dac - kiedys bylo to 10
000 od chrzestnego - tyle moj brat dostal - moze teraz wrocila ta kwota :-)

Pozdr

Jak ja sie ciesze ze jeszcze nie mam chrzesniaka.
Odkladac jednakze zaczynam juz dzis