Re: Komputer na komunię

Autor: Sebastian (sebek_w_at_gazeta.pl_SPAM)
Data: Mon 28 Apr 2003 - 22:14:54 MET DST

> Problem mam z wyborem: DVD czy wypalarka, a może samo cd i drukarka? Nie
> znam dzieciaka (znajomy znajomych prosi o złożenie konfiguracji i on
> "nic się nie zna, ja muszę wiedzeć co treba kupić"

Po co dzieciakowi DVD? Nagrywarka...może, ale ja bym tylko CD kupił. A jak
będą chciali drukować, to sobie sami drukarkę kupią... przecież to i tak
spory wydatek jak na prezent. Ja bym złożył jakiegoś Durnia na dobrej
płycie, 512 ramu, jakiegoś Radka 9000 i niech się cieszą. Zanim się nauczy
dobrze to wykorzystywać, to minie trochę czasu, więc szkoda kasy na lepsze
rzeczy, które będą się tylko marnować.

--
[       Pozdrawiam, Sebastian        ]
[    sebek_w_at_gazeta.pl_SPAM   ]