Re: Ciekawe i dziwne !: nagrywanie Audio CD, moje spostrzezenia

Autor: KRiZBi (krizbi_at__NO4SPAM_gower.pl)
Data: Mon 28 Apr 2003 - 22:36:06 MET DST

Dnia Mon, 28 Apr 2003 16:57:05 +0200 sofu w wiadomości
<b8jfqt$pno$1_at_atlantis.news.tpi.pl> napisał/a:

>Swoja droga kopiuje sie przeciez dane komputerowe na CD-R-y i nie ma
>problemow z odczytem i zapisem.
>Wydaje sie, ze z odczytem i zapisem audio powinno byc podobnie. Chociaz
>zdaje sie, ze przy zapisie audio jest mniej danych

Dokładniej to chodzi o dane korekcyjne dodawane do każdego sektora z
danymi właściwymi - w płytach CD Audio jest ich mniej i zastosowany
algorytm korekcji jest słabszy niż w dla formatu CD Data. Dlatego tak
często zdarzają się przekłamania w danych audio, szczególnie gdy używa
się kiepskich nośników i wysokich prędkości wypalania.

pozdro

--
KRiZBi