Re: [cdr] nagrywanie "dziwnych" nazw plikow

Autor: Sniper (sniper10000_at_NO_SPAM.poczta.onet.pl)
Data: Mon 28 Apr 2003 - 17:59:34 MET DST

Użytkownik "Leszek" napisał:

> nagrywam nero'nem to takie nazwy [...] plikow albo mi
> obcina albo zmienia po swojemu i nic nie chce dzialac
> czy ktos mi powie jakiego programu uzyc, zeby sie
> wszystko nagralo tak jak jest na oryginalnej plytce?

Hmmm... wina oczywiście leży w prymitywnym Nero, który nie potrafi
obsługiwać żadnego systemu umożliwiającego nagrywanie plików o nazwach
dłuższych niż 64 znaki (takie ograniczenie ma system Joliet).

Wniosek: musisz zdobyć soft, który potrafi nagrywać pliki w systemie Romeo
(maksymalnie 128 znaków) lub ISO 2 Long (maksymalnie 212 znaków).

Na pierwszy ogień proponuję, żebyś poszukał w necie program NTI CD-Maker 6
Platinum. Ma doskonały interfejs i obsługuje system Romeo. Kolejny program
"łykający" Romeo to CD Mate Deluxe 2.x. Ten z kolei nie grzeszy urodą, ale
występuje w polskiej wersji. No i na koniec pozostawiam ci soft o
największych możliwościach: Stomp RecordNow MAX 4.50. Potrafi nagrywać w
najbardziej zaawansowanym systemie ISO 2 Long obsługującym 212 znaków. Jeśli
osiągniesz ten pułap, to naprawdę będę pełen podziwu.

Pozdrawiam,
Sniper