[cdr] nagrywanie "dziwnych" nazw plikow

Autor: Leszek (usenet_at_box43.pl)
Data: Mon 28 Apr 2003 - 12:07:47 MET DST

cze

mam taka plytke "zestaw preinstalacji oem systemu windows xp" i chce sobie z
niej zrobic plytke narzedziowa (dograc kilka programow jak np. windows
commander) ale jak nagrywam nero'nem to takie nazwy
"X86_MICROSOFT.TOOLS.VISUALCPLUSPLUS.RUNTIME-LIBRARIES.RESOURCES_6595B64144C
CF1DF_6.0.0.0_PL-PL_70F87639"
plikow albo mi obcina albo zmienia po swojemu i nic nie chce dzialac (tzn
windows sie z tego uruchamia, ale programy juz nie - tylko polecenia takie
jak dir)

czy ktos mi powie jakiego programu uzyc, zeby sie wszystko nagralo tak jak
jest na oryginalnej plytce?

TIA