Re: RAM i grafika - jaki producent?

Autor: Andrzej Kaczmarek (ak_at_wroc.vulcan.pl)
Data: Mon 28 Apr 2003 - 15:51:14 MET DST

Krzysiek Szczepanek napisał(a):

> "Polimeryzacja, reakcja chemiczna monomerów prowadząca do powstania
> polimerów (...)"
>
> Hmmm... no to wtedy NTG :P

'ja wiem, że NTG ale tu na pewno też jest dużo ludzi którzy znają odpowiedź'
:-D

> A to na kosciach noname nie moze byc stabilny? :)

Może. Nawet znam takie :P

> Nie polimeryzujesz ale przesadzasz jak ogrodnik :)

To pomówienie - spotkamy się w sądzie ;P

> Wadliwe kosci zdazaja sie bardzo rzadko. Tak samo uszkodzenie kosci w
> czasie uzytkowania.

Ale przyznasz, że rzadziej zdarzają się wadliwe markowe układy od wadliwch
układów noname? :)

> A to dystrybutor oszust, ze zle oznacza kosci :P Wszystko powinno byc
> jasne jak pamieci PC2100 to czas dostepu 7.5ns a jak PC2100 to 6ns
                                                          ^ 7 :)

O dziwo te PC2700 działające tylko jako PC2100 miały na kościach wyryty czas
6ns. Widać producent kości kłamie, albo miały przebite numery :)

W każdym razie nie wdając się w dyskusję chodziło mi o to, że kupując pamięci
markowe mam nikłą szansę, że dany moduł będzie uwalony. Niestety, ale w
przypadku pamięci noname szansa jest większa (ale i tak nie jest duża) - a ja
nie mam zamiaru w razie czego z nimi latać, co już mi się kilka razy zdarzyło,
mimo że pamięci nie kupuję co miesiąc.

Dziękuję za uwagę, życzę miłego dnia. EOT :)

--
pozdrawiam,
Andrzej