Re: RAM i grafika - jaki producent?

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Mon 28 Apr 2003 - 11:04:14 MET DST

Andrzej Kaczmarek wrote:

> Polimeryzowałbym :)

"Polimeryzacja, reakcja chemiczna monomerów prowadzšca do powstania
polimerów (...)"

Hmmm... no to wtedy NTG :P

> Zainwestowałem w Kingstony tylko dlatego, że komputer ma być przede
> wszystkim stabilny

A to na kosciach noname nie moze byc stabilny? :)

> i nie mam zamiaru latać co 2 dni z pamięciami i wymieniać, bo trafiłem
> na jakieś uwalone noname,

Nie polimeryzujesz ale przesadzasz jak ogrodnik :)
Wadliwe kosci zdazaja sie bardzo rzadko. Tak samo uszkodzenie kosci w
czasie uzytkowania.

> albo po prostu nie działające tak jak powinny (np. tylko jako PC2100
> zamiast PC2700).

A to dystrybutor oszust, ze zle oznacza kosci :P Wszystko powinno byc
jasne jak pamieci PC2100 to czas dostepu 7.5ns a jak PC2100 to 6ns

--
Krzysztof Szczepanek
Best regards from "Devil's basement"