FreeBSD 5.0 wymaga Microsoft Windows

Autor: Michal Kochanowicz (michal_at_michal.waw.pl)
Data: Mon 28 Apr 2003 - 16:23:25 MET DST

Hej

Niniejszym wazelinuję Pana Redaktora Andrzeja Malinowskiego (Chip) za
walkę z ciemnotą w narodzie. Ciekaw jestem ilu z szanownych
użytkowników, ba! twórców Free BSD nie zdaje sobie sprawy że system ten
do działania wymaga Windows? I tacy biedni, nieświadomi ludzie instalują
to BSD zapominając zainstalować wcześniej Windows, a potem niepotrzebnie
zachodzą w głowę, czmu mi to niedziała? A tu poprostu brakuje Windows! Z
reszty już nawet nie chce mi się naśmiewać... obejrzyjcie sami:

http://michal.waw.pl/worek/FreeBSD%205.0%20requires%20Microsoft%20Windows%20-%20Chip%2004.2003%20strona%20124.png

To jedyny kupiony przeze mnie numer Chipa, a powyższa to nie jedyna w
nim bzdura. Ciekawe ile przeoczyłem... aż strach to brać do ręki.

pozdrawiam Michał