Re: Internet w sieci LAN

Autor: piotr ppp (ppiwo_at_megahertzhehehe.neostrada.pl)
Data: Mon 28 Apr 2003 - 13:51:16 MET DST

Grupy dyskusyjne wrote:
> Witam
>
> Mam następujący problem.
> Kilka komputerów połączonych w sieć lokalną kablem koncentrycznym,
> jeden z nich podłączony jest modemem do internetu. Chcę udostępnić
> usługę na wszystkich stanowiskach, jednak w trakcie instalacji
> pojawia się komunikat:
>
> "Nie można załadować sterownika za pomocą programu ładującego
> NDIS.VXD. Aby rozwiązać problem zaktualizuj sterownik."
>
> Gdzie mogę znaleźć najnowsze sterowniki dla WIN 98 SE. Próba
> aktualizacji na stronie Windows Update zakończyła się nipowodzeniem.
> [...]
spieprzyles konfiguracje, znaczy nie wszystko wgrales. wywal wiec cala
konfiguracje sieci: tak aby we wlasciwosciach sieci nic nie bylo i zacznij
od poczatku. protokoly klienci i inne takie tam. dial up sieciowki . przed
konfiguracja zrestartuj kompa. albo poprostu naloz instalke win98. powinien
dograc te pliki jesli sie nie myle. moze masz uszkodzana instalke windy