Internet w sieci LAN

Autor: Grupy dyskusyjne (gosia_at_martet.com.pl)
Data: Mon 28 Apr 2003 - 06:06:40 MET DST

Witam

Mam następujący problem.
Kilka komputerów połączonych w sieć lokalną kablem koncentrycznym, jeden z
nich podłączony jest modemem do internetu. Chcę udostępnić usługę na
wszystkich stanowiskach, jednak w trakcie instalacji pojawia się komunikat:

"Nie można załadować sterownika za pomocą programu ładującego NDIS.VXD. Aby
rozwiązać problem zaktualizuj sterownik."

Gdzie mogę znaleźć najnowsze sterowniki dla WIN 98 SE. Próba aktualizacji na
stronie Windows Update zakończyła się nipowodzeniem. ( Być może robię jakiś
błąd ). Problem ten w perwszej kolejności wysłałem na grupę
pl.comp.os.ms-windows.win9x jednak bez rezultatu.

Z góry dziękuję za życzliwą informację.
Jarek

PS. Kontaktuję się nie z własnego konta.