Re: podlaczanie PC do TV, czarnobialy obraz

Autor: BQB (adres_at_anty.spamowy.com.invalid)
Data: Mon 28 Apr 2003 - 12:02:22 MET DST

Użytkownik "MQ" <sqter_at_media-press.tv> napisał w wiadomości

> Witam, miałem bardzo podobny problem - rozwiązaniem jest odpowiednia
> przejściówka svideo-chinch - jest ich kilka rodzajów :)
> Gdzieś na sieci widziałem (musisz sam pogooglać) różne schematy, któryś
> powinien zadziałać.
> Moja przejściówka pochodzi od jakiegos gf4mx (czarno-żółta - z tego co
> słyszałem kolory mają jakieś tam znaczenie ;)

Ludzie zrozumcie, ze nie ma przejsciowek z SVHS na chinch, to dwa zupelnie
rozne standarty. Czesto wystarczy zewrzec masy ze soba i poscic jako jedna
oraz zewrzec sygnal chrominancji i luminancji, ale to nie jest dobre
rozwiazanie, to tak jakby ze stereo zrobic mono zwierajac oba kanaly ze
soba.

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl
{...} i ujrzał Pan pracę naszą i był zadowolony,