Re: podlaczanie PC do TV, czarnobialy obraz

Autor: MQ (sqter_at_media-press.tv)
Data: Mon 28 Apr 2003 - 10:51:01 MET DST

> Mam notebooka z wyjsciem s-video
> kupilem przejsciowke s-viedo->chinch
> i obraz jest ale czarnobialy.
> Przestawialem w ustawieniach karty graficznej
> wszystkie rodzaje sygnalu: s-video, composite-tv,
> pal-n, pal-g,....
> i caly czas byl czarnobialy obraz.
> Czy ktos wie o co chodzi?
> na pokladzie notebooka jest Geforce2Go
> podlaczalem do starszego VCR Panasonic'a
> oraz do telewizora Sony.

Witam, miałem bardzo podobny problem - rozwiązaniem jest odpowiednia
przejściówka svideo-chinch - jest ich kilka rodzajów :)
Gdzieś na sieci widziałem (musisz sam pogooglać) różne schematy, któryś
powinien zadziałać.
Moja przejściówka pochodzi od jakiegos gf4mx (czarno-żółta - z tego co
słyszałem kolory mają jakieś tam znaczenie ;)

pozdr.
MQ