ostrosc w Eizo T67

Autor: newman (newman_at_free.art.pl)
Data: Mon 28 Apr 2003 - 11:46:46 MET DST

witam!

mam moniotr Eizo T67 20'' na trinitronie,
chodzi dobrze jednak mam kilka pytan do uzytkownikow tego sprzetu:

- jak najlepiej dostroic ostrosc??? (robilem to w menu moniotra a takze za
pomoca dwoch pokretel z lewej strony obudowy jednak obraz ciagle nie jest
idealnie ostry, patrzy sie troche jak przez wode, moze taka specyfike maja
starsze trinitrony???)

- standardowe ustawienia RGB daja bardzo ciemny obraz i malo nasycony, czy
to normalne?? w tej chwili zrobilem tak ze ustawilem CUSTOM i zwiekszylem
kontrast i jasnosc kolorow

jak ktos ma taki monitor i moze mi doradzic jak go najlepiej dostroic
(pracuje w wedesignie) to prosze o help!! pracuje na rozdz. 1280x1024 85Hz
czyli takiej jaka zaleca producent

pozdr!

newman