Matryca 12' do ARISTO

Autor: S(eba)PAM(owicz) (spam_at_arbornet.org)
Data: Mon 28 Apr 2003 - 11:39:07 MET DST

Witam.
Mam laptopa ARISTO FT 8620 z walniętą matrycą Mitsubishi AA121sj23 i nie
udało mi się znaleść żadnych informacji na temat różnych odpowiedników
do tej matrycy. A zdobycie takiej samej matrycy jest po pierwsze b.trudne
a po drugie to strasznie drogi interes. Nowa matryca kosztuje w granicach
350$ + vat +serwis.
W związku z tym pytam się czy może zmacie zancie jakieś odpowiedniki, chodzi
o inne matryce które działały by bezproblemowo z tym laptopem ?

A może jest ktoś z łodzi kto zajmóje się naprawą lub coś w tym stylu i mógłby
pomóc - wymienić mi matryce za rozsądną cene ?