Jak polepszyć obraz na tunerze AVerTV GO?

Autor: Pszczelarz (pszczelarz_at__bez_spamu_interia.pl)
Data: Mon 28 Apr 2003 - 11:29:12 MET DST

Witam i o poradę pytam...

Mam w komputerze kartę telewizyjną AVerTV GO. Sygnał dostarcza kablówka UPC.
Połączenia wyglądają następująco:
- kabel doprowadzony do mieszkania idzie bezpośrednio do pokoju z
telewizorem
- sygnał jest rozdzielany przez jakiś zwykły rozdzielacz, jeden kabel
podłączony jest do tego telewizora w tym pokoju a drugi poprowadzony jest do
mojego pokoju
- u mnie kolejny rozdzielacz, z którego kabel idzie do tunera oraz do
drugiego telewizora w innym pokoju.
Problem jest taki, że do mnie sygnał dochodzi przez sporą ilość kabla i dwa
rozdzielacze i jest znacznie gorszej jakości od tego, który można
zaobserwować na pierwszym telewizorze. Nie wiem do końca, czym jest to
spowodowane, czy właśnie tymi połączeniami czy też taki jest urok kart tv.
Do tej pory w wyraźny sposób mi to nie przeszkadzało, ale ostatnio bawiłem
się trochę w przechwytywanie obrazu i taki obraz złej jakości jeszcze
bardziej traci podczas kompresji ze względu na szumy.
Stad moje pytanie jak polepszyć ten obraz?
Sprawdziłem wszystkie połączenia i końcówki i założone są poprawnie.
Widziałem w MediaM wzmacniacze antenowe, czy takie coś może pomóc? Jeśli tak
to, którym miejscu powinno się to założyć. Dodam że drastyczna modyfikacja
ułożenia kabla nie wchodzi raczej w grę :-(
Za wszelkie sugestie z góry dziękuję.

________
Pszczelarz