Re: RAM i grafika - jaki producent?

Autor: Andrzej Kaczmarek (ak_at_wroc.vulcan.pl)
Data: Fri 25 Apr 2003 - 10:38:48 MET DST

Krzysiek Szczepanek napisał(a):

> A czego oczekujesz i co robisz na kompie? :) Ogolnie firmowe kosci to jest
> sens kupowac jak masz zamiar podkrecac caly sprzet i liczy sie dla ciebie
> kazdy punkt w benchmarku :)

Polimeryzowałbym :)
Zainwestowałem w Kingstony tylko dlatego, że komputer ma być przede wszystkim
stabilny i nie mam zamiaru latać co 2 dni z pamięciami i wymieniać, bo trafiłem
na jakieś uwalone noname, albo po prostu nie działające tak jak powinny (np.
tylko jako PC2100 zamiast PC2700). Ten drugi przypadek przerabiałem już dwa
razy i już nie mam zamiaru więcej przerabiać.
A benchmarki to mnie (...) obchodzą, o ile tylko rzeczywista wydajność nie
odbiega od spodziewanej.

--
pozdrawiam,
Andrzej