Re: tuner TV :)

Autor: Marx (mnazarko_at_nospam.bigfoot.com)
Data: Mon 28 Apr 2003 - 09:47:35 MET DST

> Widzę, że kolega w temacie, więc zapytam: czy u Ciebie te sterowniki z
> SourceForge nie sprawiają problemów z trybami oszczędzania energii? Bo u
> mnie niestety po obudzeniu z S3 (Suspend to RAM) uruchomienie jakiejś
nie korzystam
uzylem pare razy hibernacji, dziala ok, z tym ze mi komp sam sie odpala po
pewnym czasie wiec zrezygnowalem.
jest niezgodnosc pomeidzy dscalerem i tymi sterownikami (nawet pisze w
ktoryms momencie o tym przy instalacji sterownikow, i to chyba na czerwono),
zrezygnowalem wiec z dscalera na korzysc christv i jest ok