Re: tuner TV :)

Autor: CeBeR (cebrzyq_at_interia.pl)
Data: Fri 25 Apr 2003 - 01:59:02 MET DST

Marx <mnazarko_at_nospam.bigfoot.com> wrote:

> oczywiscie firmowy soft mozna wyrzucic od razu do kosza
> nalezy zainstalowac darmowe sterowniki WDM z SourceForge, Dscalera lub
> ChrisTV i cieszyc sie ze wszystko pieknie chodzi, i jestes zupelnie
> niezalezny od producenta w kwestii softu. Do kompletu mozna jeszcze
> zakupic iuvcr i to juz pelen wypas :)

Widzę, że kolega w temacie, więc zapytam: czy u Ciebie te sterowniki z
SourceForge nie sprawiają problemów z trybami oszczędzania energii? Bo u
mnie niestety po obudzeniu z S3 (Suspend to RAM) uruchomienie jakiejś
aplikacji korzystającej z karty (np. DScaler) powoduje natychmiastowy zwis
(zamrożenie systemu). Bezproblemowo działają za to sterowniki Ivana Uskova,
ale nie mogę ich do końca skonfigurować: muszę instalować sterownik
uniwersalny ale nawet po modyfikacji infa nie mogę uzyskać dźwięku w
aplikacjach do zgrywania (to nie jest wielkim problemem, bo można źródło
dźwięku podłączyć bezpośrednio do Line-In karty dźwiękowej). Poza tym do
sterowników SourceForge powstał uniwersalny plugin do obsługi pilota w
Girderze (sprawdzałem - działa!), mógłbym więc wyrzucić dodatkową czujkę
podczerwieni z COMa i zwolnić zajmowane przez niego przerwanie :-)

--
Konrad Zydroń
cebrzyq_at_interia.pl