Re: tuner TV :)

Autor: CeBeR (cebrzyq_at_interia.pl)
Data: Mon 28 Apr 2003 - 21:28:18 MET DST

Marx <mnazarko_at_nospam.bigfoot.com> wrote:

> nie korzystam
> uzylem pare razy hibernacji, dziala ok, z tym ze mi komp sam sie
> odpala po pewnym czasie wiec zrezygnowalem.

Hibernacja to nie to samo - S3 jest po wielokroć wygodniejszy: usypianie i
budzenie komputera trwa sekundy. Jeśli sprzęt to obsługuje - warto
spróbować. Na to samoczynne włączanie się też jest rada - prawdopodobnie
wystarczy powyłączać w "Power Management Setup" BIOSu wszystkie niepotrzebne
zdarzenia powodujące wyjście z trybów oszczędzania energii; ta sekcja zwykle
nosi nazwę "IRQ/Event Activity Detect".

--
Konrad Zydroń
cebrzyq_at_interia.pl