Re: Zna sie ktos na nagrywarkach DVD??

Autor: KRystian (krystol_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 28 Apr 2003 - 08:20:14 MET DST

> Przede wszystkim na standard zapisu (DVD-R/RW, czy DVD+R/RW albo DVD-
> RAM; na rynku wroclawskim widze znaczna przewage tego pierwszego
> standardu). Ew. SONY DRU-500AX obsluguje - i +.

czesc

dzieki za odpowiedzi:)
A mozecie mi jeszcze wytlumaczyc czym sie roznia te systemy nagrywania z +
i - ??

/glownie cche te nagrywarke wykorzystywac do nagrywania filmow./

Co do predkosci pytalem bo pamietam sytuacje z zwyklymi nagrywarkami CD
predkosc zapisu zmieniala sie blyskawicznie od chyba x16 a teraz mamy juz za
grosze x48 :)