Re: Zna sie ktos na nagrywarkach DVD??

Autor: Egghead (Egghead_at_wp.pl)
Data: Sun 27 Apr 2003 - 23:08:14 MET DST

"KRystian" <krystol_at_poczta.onet.pl> wystukał
(news:b8h4m2$nug$1_at_atlantis.news.tpi.pl):

> Chcialbym sobie zprezentowac taka nagrywarke ale za bardzo nie
> wiem na co mam zwrocic uwage.

Przede wszystkim na standard zapisu (DVD-R/RW, czy DVD+R/RW albo DVD-
RAM; na rynku wroclawskim widze znaczna przewage tego pierwszego
standardu). Ew. SONY DRU-500AX obsluguje - i +.

> W sklepie tylko gadaja mi ze maja //nawet czasami nie wiedza o
> jakiej szybkosci sa dane nagrywarki! :(

Najczesciej sa x4, ale nie udalo mi sie jak dotad kupic ani razu
nosnika DVD-R x4, sa tylko x2. Wiec moze x2 wystarczy (zapis 4,5 GB
przy x2 to ok. 30 minut).

> Gdzies slyszalem ze dobre sa Pionera..ale tylko tyle wiem :)

Pioneer, Toshiba, TEAC - osobiscie wybralem ten ostatni i jestem bardzo
zadowolony.

> Moze warto jeszcze poczekac az pokaza sie jakies duzo szybsze :??

A tego nie wie nikt, pewnie tak bedzie, tylko ze znow za jakis czas
pokaza sie szybsze i tansze, potem blue ray, potem blue ray stanieje -
bedziesz czekac do emerytury.
Pozdrawiam
Egghead