Re: LG Flatron 795FT i problemy z ostroscia..

Autor: f4shion (f4shion_at_wp.pl)
Data: Mon 28 Apr 2003 - 00:13:39 MET DST

Użytkownik "Maciej "yaq"" <tp.sa_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> do serwisu - jezeli sa to wyrazne problemy z ostroscia 'nie jest to
> normalne' i raczej ciezko to bedzie domowymi metodami ew. zdiagnozowac

Serwis, to jest mysl, jak narazie bylem u faceta naprawiajacego telewizory,
monitory itp. - on mi powiedzial ze wszystko tkwi w ustawieniach, czasem
staram sie go ustawic, ale co z tego skoro po kilku minutach oko sie
przywyczaja i wyglada dobrze, dlatego tez chce ustawic go podobnie jak maja
inni uzytkownicy.

Pozdrawiam
f4shion