Re: LG Flatron 795FT i problemy z ostroscia..

Autor: Maciej \ (tp.sa_at_wp.pl)
Data: Mon 28 Apr 2003 - 00:35:19 MET DST

| Serwis, to jest mysl, jak narazie bylem u faceta naprawiajacego
telewizory,
| monitory itp. - on mi powiedzial ze wszystko tkwi w ustawieniach, czasem
| staram sie go ustawic, ale co z tego skoro po kilku minutach oko sie
| przywyczaja i wyglada dobrze, dlatego tez chce ustawic go podobnie jak
maja
| inni uzytkownicy.

z calym szacunkiem, ale nie ufam panom ktorzy pisza: naprawa TV i monitory;)

a co do kalibracji monitora - super dokladna kalibracja kosztuje i to duzo,
ale przy 'normalnych' monitorach nie interesuje nas taka, wystarczy zykla
expertyza czlowieka doswiadczonego w tych sprawach i sadze ze najlepiej
zrobia ci to w autoryzowanym serwisie

--
sezon na eXpertow uwazam za otwarty! oplaty:
 -- strzal ostrzegawczy -    10 zl --