Re: LG Flatron 795FT i problemy z ostroscia..

Autor: Maciej \ (tp.sa_at_wp.pl)
Data: Sun 27 Apr 2003 - 21:02:13 MET DST

| ale

bajki

| Hmm jakos tak przy zakupie o tym nie myslalem, kosztowal on wtedy ponad
dwa
| tysiace.
| Monitor nie jest taki zly jak mowisz, w testach (nie wiem jak teraz, ale
| wtedy byl) w czolowce.

to jest jak z dyskami - kiedys najlepsze IBM i monity LG, nagle sie okazuje
ze nie takie cudowne potem dyski segate i monitory samsunga i na dzien
dzisiejszy okazuje sie ze te sa zle... jako nastepne stawiam na neci i
maxtory;)

| Natomiast odnosnie ustawien to ich zmiana pomaga.. jednak nie jestem w
| stanie tego sam wykalibrowac.

do serwisu - jezeli sa to wyrazne problemy z ostroscia 'nie jest to
normalne' i raczej ciezko to bedzie domowymi metodami ew. zdiagnozowac

--
sezon na eXpertow uwazam za otwarty! oplaty:
 -- strzal ostrzegawczy -    10 zl --