Edycja tablicy FAT po działaniu wirusa

Autor: arkadnow_at_poczta.onet.pl
Data: Sun 27 Apr 2003 - 16:21:13 MET DST

Witam!
W moim komputerze "padły" wszystkie {dwa :-) } dyski twarde. Sądząc po objawach
wkradł się jakiś wirus. System (ani 'fdisk') nie widzi partycji. Chciałbym
odzyskać dane ale nie mam możliwości skorzystania z innego komputera (odpada
więc działanie programem Easy Recovery Pro). W związku z tym mam pytanie: czy
istnieje krótki, DOS'owy program, dzięki któremu można przeprowadzić edycję
tablic FAT (prawdopodobnie drugi FAT jest dobry)? Czy istnieje inny sposób na
odzyskanie danych bez wyciągania dysku?
Za wszelkie informacje będę wdzięczny!