Problem CD LG52x

Autor: majkelc (majkelc_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 27 Apr 2003 - 14:31:52 MET DST

Wiatm!!!
Kupilem jakies 3 dni tem cd lg tak jak w temacie. I mam z nim problem a
mianowicie 1.plyty rw czyta na strasznia malych obrotach 2.niektore plyty z
cdaction tez czyta na malych obrotach a przeciez jen sie traktuje jako
oryginalne
Nie wiem co robic czy jechac do sklepu i oddac go im i walczyc o moje
pieniadze :))) czy one juz tak maja te cdromki. Kupilem go tylko dlatego ze
ma 2 lata gwarancji i przystepna cene. Co sadzicie drodzy grupowicze o tym
problemie i cdromach Lg? czy duzy blad zrobilem kupujac LG ?
Pozdrawiam i dziekuje majkelc