Re: Problem CD LG52x

Autor: Sebastian (sebek_w_at_gazeta.pl_SPAM)
Data: Sun 27 Apr 2003 - 15:25:13 MET DST

> Kupilem jakies 3 dni tem cd lg tak jak w temacie. I mam z nim problem a
> mianowicie 1.plyty rw czyta na strasznia malych obrotach 2.niektore plyty
> cdaction tez czyta na malych obrotach a przeciez jen sie traktuje jako
> oryginalne
> Nie wiem co robic czy jechac do sklepu i oddac go im i walczyc o moje
> pieniadze :))) czy one juz tak maja te cdromki. Kupilem go tylko dlatego
ze
> ma 2 lata gwarancji i przystepna cene. Co sadzicie drodzy grupowicze o tym
> problemie i cdromach Lg? czy duzy blad zrobilem kupujac LG ?
> [...]

Ja też kiedyś kupiłem LG 52. Po podłączeniu go zacząłem testować programem
do mierzenia predkosci czytanych danych do CD (nie pamietam juz nazwy).
Okazalo sie, ze te LG'ki tak mają, że pomimo x52 to czytał bardzo wolno
(nawet te tłoczone). POszedłem do sklepu i w sklepie testowałem inne
odtwarzacze pod kątem szybkości. Z tańszych wybrałem AOpen ktory w miarę
dobrze się sprawował.
Więc nic już nie zrobisz, bo CD nie jest wadliwy, tylko po prostu ten typ
tak ma. Oczywiście sprzedawca może dbać o klienta i wymienić Ci na jakąś
inną firmę, ale to będzie jego tylko dobra wola.

--
[       Pozdrawiam, Sebastian        ]
[    sebek_w_at_gazeta.pl_SPAM   ]