Re: Duron Morgan 1200 Mhz i Plyta glowna Matsonic MS8127C

Autor: tomek (tomekn_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 03 Apr 2003 - 14:16:17 MET DST

Użytkownik "Franek" <franek_s_at_op.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik onsok <zapomnij_at_wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:b6gsej$bfl$1_at_nemesis.news.tpi.pl...

> Dzieki za odpowiedzi na mojego posta. Mam nadzieje, ze rowniez u mnie
> procesor ten zadziala. Nie zmienia to jednak faktu, ze najlepiej wybrac
sie
> do sklepu z komputerem, zeby w domu nie okazalo sie, ze wystapil jakis
zonk.
> Niestety w czesci sklepow nie mozna zwrocic sprzetu jesli okaze sie, ze
nie
> [...]
Miałem podobny problem i rozwiazalem go tak . dałem Panu w sklepie pieniadze
za athlona xp i umówiłem się z nim że jesli nie bedzie działac to mu go
oddam a oni jak go sprawdzą że jest ok to mi kase oddadza np za 2 dni ,
będaą mieli czs sprawdzić jego numery i że jest ok . To chyba uczciwa
propozycja Pan w sklepie nic nie ryzykuje przecież . Pan w sklepie się
zgodził no a athlon xp chodzi aż miło ;-) . Wgraj sobie najnowszy bios jeśli
takiego nie masz załadowanego .
pozdr
tomekn