Re: Karta muzyczna o wysokiej jakości do 200zł

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Thu 03 Apr 2003 - 10:07:25 MET DST

Marcin Wojtczuk wrote:

> 1. Wysoka jakość dźwięku w sensie czystego oddawania całego zakresu
> 20-20000Hz.

Zapomnij :)

> Karta ma dawać czysty dźwięk przy wysokich poziomach
> głośności, bas musi być dobrze wybierany (odróżniam 25Hz od 40Hz i
> lubię słyszeć tą różnicę) a soprany mają nie syczeć/szumieć tylko
> być wyraźne.

Jaki masz wzmcniacz i glosniki? :)

> 2. Dobra jakość wyjścia słuchawkowego. No i wystarczająco głośny
> wzmacniacz
> (z zapasem najlepiej).

To zobacz w specyfikacjach jaki wzmacniacz montuja w wybranych kartach.

(...)
> 9. Wejście mikrofonowe

Jak ktos poda SB Live! to padne ze smiechu :D

> Duży rozrzut cenowy, ale chipy podobne - stąd pytanie (może Mint coś
> schrzanił i warto dołożyć do TerraTec'a ?).

Nie sam chip gra ale cala karta gra... tak jak z gitara nie same struny
graja ale cala gitara gra :)

> Nie słyszałem żadnej i dlatego liczę na Waszą pomoc.

Tych TerraTec tez nie slyszalem (Minta pomijam ;)

> Niestety nie wiem gdzie i za ile można dostać mojego odwiecznego
> faworyta Herculesa Fortissimo II (albo Fortissimo III za < 200zł).

IMO bylo by to najlepsze wyjscie w tej cenie. Co do dostepnosci to wejdz
leniu :P na strone herculesa poszukaj polskiego dystrybutora i zadzwon do
niego :)

--
Krzysztof Szczepanek
Best regards from "Devil's basement"