Re: Karta muzyczna o wysokiej jakości do 200zł

Autor: Marcin Wojtczuk (fastviper_at_telkab.pl)
Data: Thu 03 Apr 2003 - 10:31:20 MET DST

Krzysiek Szczepanek claimed:
> Zapomnij :)

To może chciaż płaską w 30-16000 ? :)

> Jaki masz wzmcniacz i glosniki? :)

Mam sensowne słuchawki (na których słychać różnicę między wzmacniaczem za
2000 a z 4000zł).

> To zobacz w specyfikacjach jaki wzmacniacz montuja w wybranych kartach.

Racja.

> Nie sam chip gra ale cala karta gra... tak jak z gitara nie same struny
> graja ale cala gitara gra :)

Stąd pytanie :)

> IMO bylo by to najlepsze wyjscie w tej cenie. Co do dostepnosci to wejdz
> leniu :P na strone herculesa poszukaj polskiego dystrybutora i zadzwon do
> niego :)

Byłem na ich stronie i nie ma. Dla pewności zadzwoniłem: "nie ma i nie
będzie". Zostaje allegro (brrr) albo dołożenie 240zł. Szit :(

Dzięki za pomoc - skoro hercules aż tak bardzo wyprzedza konkurencję, to po
prostu dozbieram kasy...

--
           [ http://www.stringi.com/viper/ ]
UNIX is user friendly. It's just selective about who its friends are.