Re: jaka drukarka??

Autor: aggaz_at_poczta.onet.pl
Data: Thu 03 Apr 2003 - 08:53:27 MET DST

> Pisze jak dla laika. Reszta nie czytać
>
> nr 1 Kolor.
> Z zasady (logiczne) ładniej drukują drukarki które mają do dyspozycji 6
> tuszy 3 - jak normalne i 3 półcienie. Dodatkowe 3 kolory NAPRAWDE MOCNO
> powiekszaja palete barw. Najczęściej są 2 zbiorniki: [3kolory] + [czarny] i
> jako dodatkowa opcja [3 pólkory]-które zastępują czarny podczas drukowania w
> najlepszych trybach.
>
> nr2 cardrige.
> Normalnie jest w drukarce głowica, i wymienny wkład z tuszem. taki wkłąd
> [...]

Dwa wątki w tym tekście mnie interesują.
1. Gdzie można kupić tusz w cenie 40zł za 100 ml. Pytam poważnie, bo wszędzie
widziałem zestawy za 55 zł 40 ml.
2. Jakie modele drukarek sprawdzałeś i wiesz że są hałasliwe - interesuje mnie
główbnie model 6120, bo planuję go kupić i zmartwiłem się. Bo jeśli jest tak
samo hałaśliwy jak 3820 - a to na własne uszy słyszałem - to ja nie chcę takiej
drukarki. Najbardziej denerwujące jest to, że przed każdym wydrukiem drukarka
czyści sobie głowice. Jakaś paranoja. Tym bardziej, że właśnie to czyszczenie
głowic ma aż tyle decybeli. Nie wiem co firmie HP odbiło, bo prZecież
wcześniejsze modele 600. 610, 670, 690, 710, 840, 920 tego nie miały.
Dziękuję
Krzysiek