Sony CDU 5221, dupki z Media Markt w Łódzkiej Galerii - trochę OT, sorki, ale ku przestrodze.

Autor: Cubol (cubol_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 03 Apr 2003 - 08:53:49 MET DST

Witam.

Okazuje się, że MM kantuje tak samo jak hipermarkety. Wczoraj byłem tam w
poszukiwaniach CD-Romu, konkretnie modelu SONY CDU5221, bo w innych sklepach
nie mieli. Idę do regałów z CD-romami, szukam...no jest ! Wisi jak byk
karteczka z opisem i ceną :
CD-ROM SONY model CDU-5221 cena 109.

Fajnie mówię, biorę. Na moje szczęście CD było w folii, bez pudełka bo to
OEM. Patrzę na opis modelu na górze obudowy CD...patrzę i widzę...Model No.
5211. Co jest, myślę...?!?
Zacząłem grzebać w tych CD-romach...wszystkie 5211 !
Idę do jakiegoś "mądrego" i mówię, że te modele to nie to co podane w
cenniku. Facet " Eeee..noooo..tak, bo to jest opis dla kasy...wie pan..kod
taki sam jest dla tych CD-romów"
Ja mówię, że akurat się orientuję i 5211 a 5221 to zupełnie inne modele,
które trochę różnią się w specyfikacji (opisie - przynamniej na stronach
Sony), a mnie nie interesuje 5211.
Gościu to samo: Eeee..noooo..tak, bo to jest opis dla kasy...ale, wie
pan..kod taki sam..." srata pierdata. Mówię dobra, to ja już dziękuję...
W sumie potem żałowałem, że nie wezwałem kierownika stoiska i nie zrobiłem
awantury, ale czas mnie gonił. Powinienem, bo tak to nie wiadomo ile
nieświadomych zrobią w jajo. Tym bardziej, że model 5211 można kupić już za
90 zł brutto.

No to tyle. Fajnie co ?!

Pozdr

Cubol