Re: jaka drukarka??

Autor: ToMasz (witu_at_polbox.com)
Data: Thu 03 Apr 2003 - 15:02:41 MET DST

> 1. Gdzie można kupić tusz w cenie 40zł za 100 ml. Pytam poważnie, bo
> wszędzie widziałem zestawy za 55 zł 40 ml.

Bytom ul batorego- nie pamietam dokładnie ale napewno nie był to InkTec.
Były takie dwie grube strzykawy po 50 mll każda

> 2. Jakie modele drukarek sprawdzałeś i wiesz że są hałasliwe -
> interesuje mnie główbnie model 6120, bo planuję go kupić i zmartwiłem
> się. Bo jeśli jest tak samo hałaśliwy jak 3820 - a to na własne uszy
> słyszałem - to ja nie chcę takiej drukarki. Najbardziej denerwujące
> jest to, że przed każdym wydrukiem drukarka czyści sobie głowice.
> Jakaś paranoja. Tym bardziej, że właśnie to czyszczenie głowic ma aż
> tyle decybeli. Nie wiem co firmie HP odbiło, bo prZecież wcześniejsze
> modele 600. 610, 670, 690, 710, 840, 920 tego nie miały.

mam 5550. jak łapie katrkę i przesuwa ja to hałasuje. Jak drukuje foto(
długo) to samo "plucie jest ciche". Jednak ja drukuje mało tekstu na czaron
w fast econo- rzuca kartkami szybciej niż Xero - wiec hałas jest adekwatny
do wyników, w summie nia ma sie co dziwić - prawie cały czas zabiera kartki.
Kumpel który ma 3820 powiedział " ....eeeeee to moja bardziej wali". Jak ja
ją miałem w rece to wcale jej nie słuchałem bo mnie to nie przeszkadza: nie
mam drukarni, miałem kiedyś igłówke - i żyłem i sąsiadom to nie
przeszkadzało.....
ToMasz