Re: jaka drukarka??

Autor: Kisage (kisage_at_interia.pl)
Data: Wed 02 Apr 2003 - 19:01:37 MET DST

> jednak na twoim miejscu majac 600 stow zastanowil bym sie nad tym czy
kolor
> jest mi az tak bardzo potrzebny, ja na dzien dzisiejszy majac tyle kasy
> zastanowil bym sie czy nie lepiej kupic laser, dlozyc i kupic nowy czy za
ta
> kwote uzywany, wydajnosc o wiele wieksza, jakosc o niebo lepsza, tylko B&W

Niestety kolor takze jest mi potrzebny (jesli nie wlasnie najbardziej :/ )
Pozatym widzialem laserowe wydruki zarowno czarno-biale jak i kolorowe i
jednak ten rodzaj mnie nie interesuje - maja inna fakture no i nie wiem
czemu (moze to taki dziwny model) jak sie dobrze przyjrzec to caly wydruk
skalda sie z takiej malutenkiej siateczki - no ale jak juz mowilem koles co
pokazywal mi wydruk z lasera mogl cos zwalic...lub sama drukarka byla starej
daty... w kazdym razie czekam na dalsze propozycje (jak na razie oczy
kieruje na drukarki NIE HP -ale to pewnie taka moja mala awersja cos jak do
Nokii :P ).